Horrort kéne nézni

Úgy érzem, hogy az utóbbi egy-két évben kevesebb horrort néztem, mint korábban. Ezen szeretnék változtatni. Természetesen az elmúlt években is jó pár horror született, néztem is párat, de ideje lenne pótolni a kimaradt gyöngyszemeket. Ebben kérném most a segítségeteket.

Melyik az a horrorfilm az elmúlt évekből, amelyet mindenképpen meg kell néznem?

A horror címke árulkodik arról, hogy miket néztem, de nem biztos, hogy mindegyikről írtam.

Kategória: kérdés | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Horrort kéne nézni bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Nem nézek horrort

  2. Messor On Kryel szerint:

    Passzolom én is. Kinőttem már a horrorfilmekből. 🙂

  3. Skate szerint:

    Figyelmedbe ajánlom a 2014-es Agyar /Tusk/ című darabot, amihez hasonlót azóta se láttam. Előreláthatóan jön jövőre a második rész egészen más címen.

  4. asd szerint:

    Én a héten néztem meg a Get Outot. Nagyon jó film, nézd meg. A Split is jó de az inkabb thriller.

  5. stargatelost szerint:

    The Autopsy of Jane Doe

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .