Magyar tévés hírek – nyári ismétlésdömping

Itt a nyár, a nagy tévécsatornák pedig a sok ismétléssel próbálják rávenni a népet arra, hogy inkább valami szabadtéri elfoglaltságot találjanak maguknak a következő hetekben. Szeptemberig a nézettségi görbék is alacsonyan szállnak majd, de aki allergiás a napfényre, gyűlöli a strandot, a pokolba kívánja a fesztiválokat, az így is találhat magának némi néznivalót a magyar csatornákon.

  • Tegnap szünetre vonult a Castle 8. évada az RTL Klubon. Jövő keddtől filmek lesznek helyette.
  • Ma kezdi ismételni a Duna az Átok című sorozatot, amelyből három évad készült. (Anno ez nekem kimaradt, de lehet, hogy illene pótolnom.)
  • A Viasat3-on már a szombati 18-as sávot is bukta a Rólunk szól, hiszen most szombaton már 15:55-kor kezdődik az 1×15.
  • Június 17-én mutatja be az M5 a Meghalni Ukrajnáért című 2017-es dokumentumfilmet.
  • Június 20-án kezdi ismételni a Duna a Csak színház és más semmi 1. évadát.
  • Országos premier: Június 21-én, éjjeli 2:45-től tűzi műsorra a TV2 az Utóéletet.
  • Mivel kiváló nézettséget hoz a Zsaruvér a Dunán (csak viccelek), így nem áll le vele a csatorna. Június 21-én indul a 2. évad.
  • Június 21-én indul a Prime-on az NCIS: Los Angeles 8. évada.
  • Június 22-én indul az RTLII-n a Showder Klub Best of. Először Hadházi László legjobb poénjait nézhetjük újra, majd másnap Kiss Ádám következik.
  • Június 23-án véget ér a TV2-n a Bumm! 3. évada, június 26-tól pedig a második évadot ismétli a csatorna. Ez azt jelenti, hogy június végétől ismétlésdömpinggel (Bumm!, Ezek megőrültek!) hajt a negatív nézettségi rekordokért a TV2.
  • Június 25-től már ismétlésekkel várja a nézőket a Cobra 11.
  • Tévépremier: június 25-én mutatja be a Tiszta szívvelt a Cinemax.
  • Június 30-án lesz az 1/1 Azurák Csabával évadzárója a TV2-n.
  • Július 1-jén kezdi ismételni A mi kis falunkat az RTL Klub. (Ezzel el is dőlt, hogy melyik lesz a nyár legnézettebb sorozata.)
  • Az ősz előszele:
    • Szeptember 14-én indul a Fábry következő évada.
Reklámok
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

