Dobos Evelin nélkül folytatódik az Egynyári kaland

Már egy ideje lehetett sejteni, hogy a második évad után is folytatódhat az Egynyári kaland, de az MTVA-tól nem jött erről hivatalos megerősítés. A héten viszont kiderült, hogy már a forgatás is elkezdődött Balatonfüreden Budapesten.

A folytatást is a mostani alkotópáros (Zomborácz Virág és Akar Péter) jegyzi, de a színészek közül nem mindenki tér vissza a 3. évadban. Annyi már biztos, hogy Dobos Evelin, aki sokak kedvence volt az elmúlt két évadban, egyáltalán nem szerepel a harmadik balatoni kalandban.

Friss infó (2017. június 19.): Álmomban se gondoltam volna, de a 3. évad nem Balatonfüreden, hanem Budapesten játszódik majd.

Reklámok
Kategória: hír
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Dobos Evelin nélkül folytatódik az Egynyári kaland bejegyzéshez

  1. kiskiraly szerint:

    Feltételezem a Sunsetet forgatja.

  2. Ghostika szerint:

    Oh, elobb Dobrosi most pedig Dobos 😦
    Mas kerdes, hogy adasba mikor kerul majd 😀

  3. Csiki szerint:

    Laurat sajnaltam az elso evad vegen, de Evelin nekem anno sem volt a szivem csucske, ugyan a masodik evadot meg nem lattam, de nem hiszem, hogy utan teelsirom majd a parnam 😀

  4. jersey szerint:

    Lehet tudni arról valamit,hogy miért nem fog szerepelni a harmadik évadban? A másodikat még nem láttam,tehát,ha abban van a válasz,akkor nem kérdeztem semmit. 🙂
    Az viszont érthetetlen számomra,miért teszik át a színhelyet Pestre. Megölik vele a sorozat lelkét…. 😦

Vélemény, hozzászólás?

