Nyári dara 2017

Igaz, hogy még a nyári pótlással sem végeztem, de talán már éppen itt az ideje, hogy legalább összeírjam a nyári daralistámat. Január végén már készítettem egy szép hosszú listát, amelyből eddig semmit se néztem meg. A következő hetekben az alábbi évadokkal szeretnék megismerkedni:

13 Reasons Why 1. évad: sok jót olvastam róla.
The Last Kingdom 2. évad: az első évadot is csíptem.
Rectify 1. évad: minden nyáron tervezem, hogy elkezdem…
Egy rém rendes család 9. évad: új nyár, új évad. Ezt nem lehet megunni.
Dawson és a haverok 2. évad: jó pár éve néztem újra az első évadot. Most itt az idő, hogy a második etapot is átismételjem.
Sherlock 4. évad: csak három rész. Túl sok jót nem hallottam róla, de annyira csak nem lehet borzasztó.
Fargo 2. évad: tetszett az első évad, és már éppen itt az idő, hogy pótoljam a másodikat.
Deadwood 1. évad: klasszikus sorozat, ráadául western, szóval nem értem, hogy miért nem kezdtem még el.
Ascension: sci-fi az űrben. Csak három rész. Ideje lenne már megnéznem.
Into the Badlands 1. évad: a pilotot már nagyon régen láttam…
Daredevil 2. évad: tök jó volt az első évad, de valahogy eddig nem vitt rá a lélek a folytatásra.
Texas Rising: ez is egy western, csak nem klasszikus, de elég rövid, szóval…
Top of the Lake 1. évad: állítólag elég jó krimi, azokat pedig szeretem.
Klondike: aranyásók minisorozatban. Ez is erősen érdekelne.
Fortitude 1. évad: állítólag ez is jó krimi.

Ez tehát a szűkített lista. Szerintetek sikerül majd teljesítenem a tervet? Én nem hiszem, de szeptember végéig azért lesz rá lehetőségem, hiszen az őszi szezon addig még nem igazán indul majd be. A sorrend nem szentírás, kommentekkel nyugodtan lehet terelgetni.

Reklámok
Kategória: sorozat | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Nyári dara 2017 bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Szűkített? Ez jó 😀 😉
    Irigylem az elszántságod és hogy folyamatosan keresed az újat 🙂

    Egy dolgot ajánlok de azt erősen (bakker hogy hagyhattam ki az évadértékelős szavazásnál??), az pedig az Into the Badlands!

    • Skate szerint:

      Az én listám háromszor hosszabb. 🙂 Az elmúlt 2 év alatt sikerült felhalmoznom. És aktuális sorozatokon kívül nincs más rajta. És a Brussel bele sincs írva. Felirat sincs hozzá, sembanmi. Első három rész van meg, abból a pilot első negyed órájában abban is három nyelven szolaltak meg. Esetleg lesz valamelyik magyar csatornán egyszer, megnézem.

      Igaz a piloton kívül nem láttam belőle mást, Blood Drive meglepően jól kezdett, közben nem vártam tőle semmi különöset.

  2. jersey szerint:

    Sherlock: “annyira csak nem lehet borzasztó”. Óóóó dehogynem lehet!

  3. Edrick szerint:

    “Sherlock 4. évad: csak három rész. Túl sok jót nem hallottam róla, de annyira csak nem lehet borzasztó.”

    A középső rész meglepően jó, a kezdés nem annyira, de még elmegy kb, viszont az utolsó… de, az tényleg annyira borzasztó. Vagy még annál is rosszabb.

  4. Messor On Kryel szerint:

    Ha a Rectify-t nem kezded el idén bepótolni nem olvasom tovább a blogod. 😀
    Into the Badlands simán darapozitív. Esős, unalmas napokon ideális lehet.
    Daredevil amit még ajánlanék így harmadiknak.

  5. Vero szerint:

    Ami már megvolt:
    Parks and Recreation teljes sorozat (ez csak úgy jött a semmiből)
    2 Broke Girls 6. évad második fele
    13 Reasons Why 1. évad
    Chance 1. évad
    Girlboss 1. évad

    Folyamatban:
    Chicago Fire 1. évad háromnegyedénél tartok
    +néhány nyári sorozat
    +most nagyon rákaptam a filmekre is

Vélemény, hozzászólás?

