(2017-08-02) nap bejegyzései

Sok nézőt érdekelt a vízilabda az M4-en

A vizes VB kifejezetten jó nézettséggel ment az M4-en. A bő két hét alatt a két nagy kertévét is megelőzték. A legtöbb nézőt az úszás és a vízilabda érdekelte, és most az utóbbi mérkőzésekről hoztam adatokat. A női vízilabda mérkőzések … Bővebben…

Kategória: nézettség | Címke: , | Megjegyzés hozzáfűzése

Magyar tévés hírek

Egyelőre még uborkaszezon van, de egy-két hír így is akad a magyar tévés ugaron. A TV2 tegnap reggel indította útjára a Sherlock és Watson 5. évadát, amely minden hétköznap reggel (5:30) lesz látható a csatornán. (Ennyire erős a TV2 főműsoridős … Bővebben…

Kategória: hír | 4 hozzászólás

Csak színház és más semmi 2. évad

Nem voltam odáig az első évadért, mivel túl sok volt benne a szappan, poénból pedig kevesebbet kaptam a vártnál. Nem is igazán lelkesedtem a folytatásért, de aztán mégis maradtam a premier után, mivel úgy tűnt, hogy most kevesebb lesz a … Bővebben…

Kategória: sorozat | Címke: , | Megjegyzés hozzáfűzése