A 2016/17-es évad legszebb sorozatlányai

Ebben az évadban is láttam pár sorozatot, amelyekben sok szép színésznő megfordult. Közülük kilencet választottam ki ebbe az összeállításba. Most nincs rangsor, csak ábécésorrend. Természetesen az alábbi összeállítás kizárólag az én ízlésvilágomat tükrözi, szóval az objektivitást nem itt kell keresni.

Abigail Spencer (36)

Ő az Időutazók egyik főszereplője, és szerencsére a 2. évadban is láthatjuk majd.

Danielle Panabaker (29)

A Flash  – A Villám egyik mellékszereplője, akinek a karaktere komoly változáson esett át a 3. évadban.

Dobos Evelin (24)

Az Egynyári kaland 2. évadában az ő karaktere volt a legjobb, de sajnos a folytatásban már nem láthatjuk.

Hilarie Burton (35)

A Halálos fegyver egyik vendégszereplője, aki – reményeim szerint – a 2. évadban is visszatér majd.

Kaley Cuoco (31)

Penny-t mindenki ismeri, aki legalább pár részt látott az Agymenőkből. Szerencsére a legutóbbi évadban is hosszú volt a haja.

Lindsey Morgan (27)

A visszatérők egyik fontos mellékszereplője, aki már évadok óta komoly segítséget jelent a csapat számára.

Marie Avgeropoulos (31)

Ő is egy fontos mellékszereplő A visszatérőkben, aki komoly változáson ment át az utóbbi évadokban, és így lett belőle vérbeli harcos.

Peyton List (31)

A rövid életű Kapcsolat főszerepét alakíthatta a 2016/17-es évadban, és megérdemelne már egy olyan szerepet is, ami kicsit hosszabb életű, mint a legutóbbi sorozatai. Nem csak csinos, hanem tehetséges is.

Shantel Vansanten (32)

A Shooter 1. évadában láthattuk, ahol a főhős feleségét alakíthatta.

Ripli Zsuzsa (36)

Pajkaszeg dögös lakója, aki leginkább a papnak mutatná meg a bájait, de biztos akad még több férfi is A mi kis falunkban, akinek megakadna rajta a szeme.

Szerintetek is ők voltak a legszebbek, vagy másokat szerepeltettetek volna ebben az összeállításban?

Kategória: sorozatlányok
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) A 2016/17-es évad legszebb sorozatlányai bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Leragadtam az utolsó képnél, szóval elégedett vagyok 🙂
    Bár én őt nem hagytam volna ki 😉
    http://filmklub.reblog.hu/ekkora-melleket-sem-lattunk-meg-magyar-tevesorozatban

  2. Wolfeone szerint:

    Jóféle lista lett ez 😉

  3. Zsolti szerint:

    Amikor megláttam a címet, már előre reklamáltam magamban, hogy Marie Avgeropoulos nem lesz benn, de megnyugodtam 🙂

  4. Zsolti szerint:

    Aki még top kategóriás nálam: A Trónok Harcából Emilia Clarke és Nathalie Emmanuel

Vélemény, hozzászólás?

