Októberi sportolgatás

(Szeptemberi sportolgatás.) Most megint egy olyan bejegyzéssel jövök, ami nagyjából csak engem érdekel. Legalábbis a statisztika szerint nem sok kattintást hoznak a sportolgatós bejegyzéseim, így a mondanivalómat a Bővebben mögé rejtem.

Mivel kint esik az eső és tipikusan az a novemberi idő van, amit a legjobban utálok, ez megfelelő alkalom arra, hogy kicsit visszanézzek az októberre, és összegezzem, hogy mennyit sportoltam az elmúlt hónapban.

Októberben már csak háromszor tekertem, ami szörnyen kevés, az össztáv pedig csak 147,6 kilométer volt (egy éve: 287,4 km), de legalább a három túra közül az egyik tényleg igazi túra volt azzal a 84 kilométerrel. Ennél nagyobb távot utoljára augusztus 31-én teljesítettem. Hát ez van. Várom a tavaszt.

A futással viszont egyelőre ugyanúgy állok, mint az elmúlt hónapokban. Össztáv: 37,71 km. A lényeg viszont, hogy a hat futásból az egyik 10 kilométer volt, szóval elértem a célomat. Ráadásul szűk 58 perc alatt teljesítettem a távot, ami nem rossz, főleg úgy, hogy emelkedők is akadtak útközben. Jövőre lehet überelni. Új cél: 52 perc alatt lefutom a 10 kilométert. De még az is lehet, hogy ennél nagyobb távot is lefutok. Nem tudom. Majd elválik. Az biztos, hogy erre a 10 kilométerre büszke vagyok.

Ha visszanézek az elmúlt hónapokra, akkor sportolás tekintetében elértem a céljaimat. Teljesítettem a 10 kilométeres futást és volt egy 206 kilométeres biciklitúrám, illetve biciklizésből elértem a 3000 kilométert, ami az éves terv volt. Ha novemberben lenne még szép idő, akkor szeretnék még nyeregbe pattanni és a futással se akarok leállni. Persze ez erősen szabadidőfüggő. Az biztos, hogy a sport mindig az életem része lesz. És Ti hogy álltok a sporttal?

Kategória: sport
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .