Pótolnivaló

Mint minden éven, idén sem sikerült megnéznem minden filmet, amelyet kinéztem magamnak. Van viszont még két hónap, így talán lesz idő a pótlásukra. A következő filmeket szeretném még megnézni 2012-ben:

Drive
Martha Marcy May Marlene
Életrevalók
Warrior – A végső menet
The Way Back
Az élet fája
Project X
Mindörökké rock
Egy őrült szerelem balladája
A guardista
Az ajtó
Felettünk a Föld
A hatalom árnyékában
Sherlock Holmes nevében
Suszter, szabó, baka, kém
A bűn hálójában
John Carter
Az éhezők viadala
Csak a szél
Hófehér és a vadász
Holdfény királyság
A csodálatos Pókember
A sötét lovag: Felemelkedés
Ted
Fékezhetetlen
Démoni doboz
Looper – A jövő gyilkosa
Elrabolva 2
Asterix és Obelix: Isten óvja Britanniát!
The Tall Man

Illetve a következő hetekben lesz még néhány új premier is, ami felettébb érdekel. Ha a fent említett filmek felét sikerül megnéznem, akkor már elégedett leszek.

Kategória: film
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Pótolnivaló bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Ebből kettőt láttam:
    Suszter, szabó, baka, kém: Lassú, de nagyon jó
    A sötét lovag: Felemelkedés: Nem kell bemutatnom. Jó lett.
    A lista 30-40%-a nálam is fel van írva..:)

  2. Csiki szerint:

    Életrevalók
    Warrior – A végső menet
    A guardista
    A hatalom árnyékában
    Suszter, szabó, baka, kém
    John Carter
    A csodálatos Pókember
    A sötét lovag: Felemelkedés

    ezeket láttam, és ajánlom is… Majd írd belőlük a kritikákat… 🙂

  3. dragon1986 szerint:

    Project X – láttam nagyon jó 🙂
    Mindörökké rock – meg van, pótlásra vár
    Az éhezők viadala – detto mint Rock Of Ages
    A csodálatos Pókember – jó kis reboot
    A sötét lovag: Felemelkedés – 8/10 tetszett benne a csavar
    Ted – ez is jöhet
    Looper – A jövő gyilkosa
    Elrabolva 2 – első részt jobb volt, sok benne a zavaró tényező
    Asterix és Obelix: Isten óvja Britanniát! – ha a szinkron megint rimmelős lenne akkor nézném

  4. superpityu szerint:

    Warrior talán az egyik legjobb filmélményeim közé sorolható, azt feltétlenül meg kell nézned.
    nekem is elég sok pótolnivalóm van filmek terén, de itthon sosincs időm rájuk. csak a legfontosabbakat néztem a moziban.

  5. djzsuzska szerint:

    Szerencsére elég sokat láttam az itt felsorolt filmekből és bár nem mindegyik tetszett, az Életrevalókat és a Warriort csak ajánlani tudom.
    A Looper és a Holdfény királyság nálam is tervbe van véve.

  6. Pityuerez szerint:

    A Drive, az Életrevalók és a Ted amit ezekből láttam, a többi egy része nekem is rajta van a megnézendő filmek listáján!

    Mindhármat csak ajánlani tudom!

  7. Flanker szerint:

    Most néztem meg a The Guard-ot. Nagyon jó, csak ajánlani tudom, egyedi hangulat és karakterek.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .