A kedvenc minisorozataim

A legtöbb sorozat nem minisorozatnak készül, de vannak olyan kivételes darabok, amelyek eleve csak néhány részben akarnak elmesélni egy történetet. Persze előfordul, hogy aztán mégis folytatódhat a sorozat, de itt most kizárólag azokból válogattam, amelyek tényleg csak néhány epizódban akarnak elmesélni egy történetet. Korábban már írtam listát a drámákról és a szitkomokról is, és most a minisorozatokkal befejezem a listázást.

TOP 10-et nem tudtam összehozni, mert annyi kiváló minit nem láttam, így egy ötösfogatot állítottam össze. Ezt az öt címet bátran ajánlom mindenkinek. A Bővebben mögött találjátok a konkrét toplistát.

5. 11/22/63 (2016)

Ki ölte meg Kennedyt? A kérdés sokakat érdekel már évtizedek óta, de a válasznál sokkal érdekesebb ez az időutazásos történet, amelyet Stephen King regénye ihletett. Izgalmas, fordulatos és drámai kaland.

4. A vezércsel (2020)

Egy fiatal lány, aki zseniálisan sakkozik, de az élet nem olyan egyszerű, mint egy sakkjátszma. Ahhoz, hogy igazi bajnok legyen, saját magát is le kell győznie.

3. Csernobil (2019)

A csernobili atomkatasztrófáról is készült egy rendkívül precíz sorozat, ami megmutatja, hogy az igazság semmit sem jelent a hatalmi játszmákban. Kőkemény dráma.

2. A nyomorultak (2018)

Victor Hugo történetét az is ismeri, aki egy oldalt sem olvasott a zseniális regényből. A legutóbbi feldolgozás egészen remek lett. Pont olyan szívbemarkolóan drámai, mint a regény.

1. Az elit alakulat (2001)

Az HBO sorozata már talán klasszikusnak is számít, és nálam a legtöbb háborús filmre köröket ver az Easy század története. Zseniális sorozat, ami megmutatja az egyszerű katonák szenvedését az embertelen háborúban.

——————————————————————————————————

Ezek voltak tehát az én kedvenceim. Természetesen nem láttam minden kiváló minisorozatot, így nyilván vannak még értékes darabok, amelyeket meg kell majd néznem. Most Ti jöttök!

Szerintetek melyek a legjobb minisorozatok?

Kategória: sorozat
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) A kedvenc minisorozataim bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Elit alakulat alap 🙂
    A Touch of Cloth
    The Last Enemy

  2. asd szerint:

    Ezek közül a Vezércselt és a Csernobilt láttam, mindkettő nagyon tetszett. Más minisorozatot talán nem is láttam.

  3. Elhaym szerint:

    Csernobil

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .