Filmes naplóm 2024

(Filmes naplóm 2023.) Ha jól számoltam, akkor tavaly 69 filmet láttam, és ezeknek a többsége új alkotás volt. Ez már sokkal szebb szám, mint az előző években. Természetesen 2024-ben is vezetem majd a naplót. Eddig két filmet láttam, de remélhetőleg év végére 70-80 is lesz ez a szám.

január:

Ace Ventura: Hív a természet /Ace Ventura: When Nature Calls/ (1995) 80%
A csendes lány /An Cailín Ciúin/ (2022) 75%
Napóleon /Napoleon/ (2023) 70%

február:

Megfojtott virágok /Killers of the Flower Moon/ (2023) 70%
Nincs, aki megmentsen /No One Will Save You/ (2023) 65%
Flash – A Villám /The Flash/ (2023) 65%
Imádlak utálni /Anyone But You/ (2023) 65%

március:

A hó társadalma /La sociedad de la nieve/ (2023) 85%
Most vagy soha! (2024) 80%
Creed III (2023) 65%
Országúti diszkó /Road House/ (2024) 60%

április:

65

Sisu

Szellemirtók: Az örökség

Valami madarak

Nők, ha futnak

május:

Feláldozhatók 4 /Expend4bles/ (2023) 55%

Kategória: film
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Filmes naplóm 2024 bejegyzéshez

  1. Asd szerint:

    Holdovers 75 %
    A massza 60 %
    Die Hard 1 85 %
    2 70 %
    3 80 %
    Rambo 85 %
    Selyemgubó 65 %
    Megfojtott virágok 70 %
    Szüzet szüntess 75 %
    Amerikai pite 75 %
    Széttörve 80 %
    Életrevalók 80 %
    Hülyék paradicsoma 60 %
    A Grincs 70 %
    Charlie és a csokigyár 70 %

  2. Flanker szerint:

    Én le se merem írni, olyan alacsony szám a 2023-s, 2010 óta a legalacsonyabb. Idén igyekszem majd javítani.

  3. Pityuerez szerint:

    Tavaj 41 filmet láttam, ami, mint mindig lehetne/lehetett volna több is, de nálam nem számít kevésnek(sajnos?)!
    Az a ~10 film az év végén elég sokat segített, voltak köztük újranézések és pár Standup is!
    Idén eddig 2-nél állok, de tervezek még párat:) :D!

  4. Johty szerint:

    Tavaly 82 filmet néztem (belértve a rajzfilmek, animációk, színházi produkciók, de a stand up-ot nem). Pár példa:
    1. Gran Turismo
    A moziban néztem, nagyon tetszett és még plusz élményt is adott, hogy moziban nézhettem meg.
    2. Zootropolis – Állati nagy balhé
    Nagy sikere volt, de sosem tudtam megnézni, és amikor jött a Disney+-os ajánlat (3 hónapig 699Ft), akkor ezt is megnéztem ott. Fantasztikus karakterek, a kedvencem a Villám :D.
    3. Szellemes karácsony
    Sokféle feldolgozás készült már a Karácsonyi énekrők, de erről nem is tudtam, hogy egy teljesen modern köntösbe készítettek filmet. Nekem nagyon tetszett.
    4. Air – Harc a legendáért
    5. Egyiptom hercege

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .