Anna Torv élvezi a nyarat

Nem friss képek, de én csak most akadtam rájuk, és azt hiszem, hogy érdemes őket megosztanom.

Kategória: sorozatlányok
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Anna Torv élvezi a nyarat bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Abszolút érdemes volt..:)

  2. Benjy szerint:

    Én most kezdtem el darálni Fringet, de nem gondoltam volna, hogy ennyire be fog szippantani, megállás nélkül nézem, ha van rá időm.Anna Torv pedig remek eyecandy 😛

  3. Llew szerint:

    Még mondja valaki, hogy nem jó csaj.

  4. Koczy szerint:

    “…és azt hiszem, hogy érdemes őket megosztanom.”

    És milyen jól hitted. 🙂

  5. Haky szerint:

    Éredemes volt megnézem őket. 🙂 Jó képek lettek. Köszi.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .