Mozivarázs 2.0: drámák

Ha az eddigi kérdések sok fejtörést okoztak a számotokra, akkor most se lesz könynebb dolgotok, hiszen most egy nagyon komoly műfaj kerül terítékre. Itt hatványozottan számít a színészek tehetsége, a remek forgatókönyv és a profi rendezés. A mai kérdés tehát:

Melyik a legjobb dráma?

Sok remek, akár díjakkal is elismert alkotást lehetne felsorolni, de ismét csak egy film címét kérném, valamint a hozzá kötődő véleményeteket.

Előző kérdés.

Kategória: mozivarázs
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Mozivarázs 2.0: drámák bejegyzéshez

  1. Citromgróf szerint:

    Életrevalók, bár nagyon nehéz volt dönteni közte és a Napos Oldal között.

  2. Skate szerint:

    127 óra

  3. Desmond Wallace szerint:

    Millió dolláros bébi
    Eléggé földhöz vágja az embert.

  4. jersey szerint:

    Benjamin Button különös élete

  5. Messor On Kryel szerint:

    Isten városa (City of God). Ha Desmond legjobbja földhöz vág, akkor ez a film egyenesen eltipor.

  6. Flanker szerint:

    Apokalipszis Most.

  7. csiki1991 szerint:

    Azt hiszem én is a Millió dolláros baby mellé teszem le a voksom, bár az Életrevalok, Isten városa és a 127 óra is nagyon bejött… 🙂

  8. lindello szerint:

    Szerintem a Napos oldal nem igazán földbe döngölő dráma, de én az nem is nagyon szeretem, mert napokig nem tudok szabadulni az olyan történetektől, én is erre teszem a voksom. A történetet, minden szereplőt imádok benne!

  9. Wendy szerint:

    Good Will Hunting. Rengetegszer láttam és még mindig ottmaradok végignézni, ha adják valahol.

  10. Llew szerint:

    A remény rabjai

  11. Szazsa szerint:

    Voltak már előttem, az Isten városát most néztem meg a napokban, a Good Will Hunting pedig legalább évente egyszer előjön.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .