(2019-01-13) nap bejegyzései

TOP 10 sorozat 2018

(2017-es toplistám.) Nem húzom tovább. Sokat gondolkodtam a 2018-as listámon, de sose lesz belőle olyan, ami megfelelne nekem. Lehetséges, hogy nem láttam elég jó sorozatot 2018-ban, de abszolút nem vagyok elégedett az alábbi tízes listámmal. Az első öt helyezettel nincs … Bővebben…

Kategória: sorozat | Címke: , , | 1 hozzászólás

Outlander 4×08

Tudom, hogy nem sok embert érdekel, hiszen már a 4×11-nél jár az évad, és egyébként se sok olvasóm követi, de muszáj pár szót ejtenem a 4×08-ról. A 4×05 után már jeleztem, hogy haladok az évaddal, azóta pedig már lecsúszott három … Bővebben…

Kategória: sorozat | Címke: | 4 hozzászólás

December legnézettebb filmjei

(Novemberi toplisták.) Szinte csak ünnepi filmnek volt esélye bekerülni a decemberi TOP 10-be. Tavaly a Reszkessetek, betörők!-nek nem jött össze az első hely, de most rákapcsolt Kevin, és újra az élre tört. Szokás szerint az ismétlések uralják a toplistákat, de … Bővebben…

Kategória: nézettség | Megjegyzés hozzáfűzése

2019-es terveim

Már eltelt 12 nap 2019-ből, így már el is késtem a terveim leírásával. Megfogadni nem szoktam semmit, de a terveket igyekszem majd megvalósítani.

Kategória: egyebek | Címke: , | 2 hozzászólás