Júniusi néznivalók

Májusban sem sok mindent néztem, júniusban pedig jön a foci-Eb, szóval sorozatokra nem hiszem, hogy túl sok időm maradna. Mindenesetre A sógunnal valamikor végezni kellene, de az utolsó két részt most direkt halogatom, mivel amúgy is van még írnivalóm (TWD, A renitens, Fallout), és majd ha ezeket összehoztam, akkor sort kerítek a japánokra is.

A júniusi újdonságok közül A fiúk 4. évada és a Sárkányok háza 2. évada érdekel, de legjobban most az 1883 varázsolt el, és már a 4. résznél járok. A Gólkirályságból is van még két rész (javult a minőség a gyenge évadkezdés után), a Marsra magyar! pedig egész hónapban kitart majd. Más néznivalóm nem hiszem, hogy lesz ebben a hónapban.

Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Júniusi néznivalók bejegyzéshez

  1. Skate szerint:

    Egy újdonság, ami érdekel a hónapban. Akármemnyire herótom van már a Star Wars-tól, ez az egy sorozat viszont érdekel. Jó hatvan-hetven évvel a Baljós árnyak előtti elfeledett kor Skywalkerektől mentesen. Egy elég sötét korszak egyben.

  2. Asd szerint:

    The Boys S4

    Marsra magyar S2

    Talán nézni fogom a sárkányok házát és az akolitust. Filmek közül tervben van a Polgárháború és a Godzilla minus one. Az eb-t persze én is nézem majd. Tegnap megnéztem az Abigailt is.

  3. Desmond Wallace szerint:

    Azt persze csak elfelejtettem, hogy holnaptól már online is nézhető a The Chosen 4×01, és a magyar szinkronra is van esély. Ha tényleg így lesz, akkor azt is nézem.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .