Te mit fogadsz meg?

Egy hét múlva játssza a magyar válogatott az első mérkőzését az Eb-n. Marco Rossi nemrég megfogadta, hogy továbbjutás esetén körbebiciklizi a Balatont, Szoboszlai pedig vinné az egész csapatot arra a 210 kilométeres bringázásra. Nagyon remélem, hogy sor kerül majd erre a nagy tekerésre, és erről jutott eszembe a címbéli kérdés.

Te mit fogadsz meg, ha továbbjut a magyar válogatott a csoportból?

Én rögtön rendelek egy új válogatott mezt magamnak. Nem olcsó, de ha továbbjut a csapat, akkor ennyit simán megér nekem. 8 évvel ezelőtt már vettem egy pirosat, így most egy fehéret vennék. Megmondom őszintén, engem a Balaton körbetekerése sose mozgatott meg igazán, pedig elég sokat biciklizek. Ha azonban bejutna a csapat a döntőbe, akkor én is benevezek rá, de csakis egy nap alatt. Most Ti Jöttök!

Kategória: sport
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) Te mit fogadsz meg? bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Soha semmit se fogtam megfogadni 🙂
    De ha eljutunk az elődöntőig, akkor átgondolom.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .