(2012-12-27) nap bejegyzései

Last Resort 1×10

Mennyivel jobb is lehetne ez a sorozat, ha kábelre készül! Ez a gondolat motoszkált a fejemben az epizód alatt. Volt pár baromság a 40 perc alatt, ami nem tetszett, de amúgy nem volt rossz, csak éppen az előző rész akciódúsabb … Bővebben…

Kategória: sorozat | Címke: | 1 hozzászólás

A hazafi (2000)

Ezt a bejegyzést 2010. november 22-én írtam. Nem mai film, de az egyik olyan történelmi film, amit már láttam néhányszor. Mel Gibson most éppen amerikai telepesként aprítja az angolokat. William Wallace szerepében már úgyis szerzett egy kis rutint, így kamatoztatja … Bővebben…

Kategória: film | Címke: , | Megjegyzés hozzáfűzése

A nyomozó

Ezt a bejegyzést 2010. november 5-én írtam. Készülnek még jó magyar filmek. A nyomozó erre az egyik jó példa. A legtöbb magyar filmre szerintem jellemző egyfajta beteges hangulat, amitől elmegy az ember életkedve. Persze a másik oldalon meg ott vannak … Bővebben…

Kategória: film | Címke: , | 1 hozzászólás

A legbátrabb város

Ezt a bejegyzést 2010. október 3-án írtam. Dokumentumfilmről nem nagyon olvashattatok még a blogon, de most kivételt kell tennem, mivel A legbátrabb város egy fontos film. A film középpontjában az 1919 januári események álltak, amikor Balassagyarmat lakossága kizavarta a városból … Bővebben…

Kategória: film | Címke: , | Megjegyzés hozzáfűzése