Préda (2022)

Bevallom őszintén, hogy én sose voltam odáig a predátorokért. Az Alien sokkal közelebb áll hozzám, de azért az 1987-es Ragadazót szerettem. A folytatásokat már kevésbé, a legutóbbi darab pedig egészen szeméttelepre való próbálkozás volt. Most megérkezett a Predator vs. indiánok, vagyis a Préda. Vajon mire mennek az idegen ragadozóval szemben a fejletlen indiánok a 18. század elején?

Az a helyzet, hogy Dan Trachtenberg elég jó filmet rakott össze – feltéve ha az ember túl tudja tenni magát azon, hogy egy 40 kilós kislány próbálja levadászni a vadászatra született ragadozót. Szóval itt van ez az űrből érkezett vadász, aki rögtön a prédájának tekint minden élőlényt a Földön. Kígyó, farkas, medve és az emberek. Számára mind csak egy újabb préda, akiket trófeaként haza lehet vinni.

Vannak a filmben egészen izgalmas akciók, csak az a baj, hogy nagyon családbarát vérengzést akart a hulu, így gyilkolászás ugyan van, de a véresebb jeleneteknél mindig elfordul a kamera. Ez némileg rontja az összképet, hiszen egy Predator-filmtől kőkemény akciót várna el az ember.

A film végével nem vagyok teljesen kibékülve, mivel úgy érzem, hogy totál hülyének nézték az írók az idegen ragadozót. Spoilerekbe nem szeretnék belemenni, de kicsit lenullázták a végére a Predatort.

Összességében azért pozitívan csalódtam a filmben. Szórakoztató Predator-film, amelyben csak a végére esik áldozatul a logika. A béna CGI-állatokért kár, de szerencsére a többi akciójelenet jól sikerült. Értékelésem: 70%

Kategória: film
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Préda (2022) bejegyzéshez

  1. Asd szerint:

    Jó film, de azért nem annyira mint sokan mondják. Látvány valahogy fura volt nekem, túl steril volt.

  2. Skate szerint:

    Antal Nimród Ragadozók-ja sokkal jobban tetszett 12 éve, nincs sokkal lemaradva mögötte. Shane Black-es 2018-es Predatort én is próbálom elfelejteni örökre.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .