Fallout 1×01

Kezdeném azzal, hogy nem ismerem a sorozat alapjául szolgáló játékot, így összehasonlítási alapom egy fikarcnyi sincs. A poszt-apokaliptikus történeteket viszont kedvelem, így vártam ezt az újoncot. A premier előtt még reménykedtem abban, hogy nem dupla részes lesz a start, és igazam is lett, mert a Prime Video rögtön az egész évadot a rendelkezésünkre bocsájtotta. Nem pont erre gondoltam. A heti egy epizódos tempót még mindig jobban szeretem.

A Fallout története a múltban kezdődik, de aztán a távoli jövőben találjuk magunkat, mivel atomháború pusztította el a világot, a túlélők pedig földalatti bunkerekben élnek. Ez a rész A silót idézte, de egyébként nem sok hasonlóság van a két sorozat között. A történet főszereplője Lucy, aki az egyik bunkerben él, és éppen a házasság első látásra posztapok különkiadására készül, de gyorsan kiderül számára, hogy nem annyira érdemes vakon belevágni egy nászéjszakába.

Ez persze csak az egyik szál, mert gyorsan kiderül, hogy a felszínen is van élet, ráadásul még mutánsok is sok dologba beleütik az orrukat. Már, ha lenne nekik. Több dologba nem szeretnék belemenni, és már enyhén így is spoileres voltam, de azt ki merem jelenteni egy rész alapján, hogy roppant ígéretes startot produkált a Fallout.

Gőzöm sincs, hogy mikor érek majd az évad végére, de határozottan érdekel a folytatás. A három fő karakter érdekesnek tűnik. Ella Purnell és Aaron Morten tök ismeretlenek számomra, Walton Goggins viszont a Justified óta nagy kedvencem.

Mindent összevetve azt mondhatom, hogy sima 8/10-zel indult a Fallout. Kifejezetten érdekesnek tűnik ez a posztapok világ, szóval kíváncsi vagyok rá, hogy tudja-e tartani a sorozat ezt a szintet. Találkozunk az évadzáró után.

Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) Fallout 1×01 bejegyzéshez

  1. Asd szerint:

    Én már be is fejeztem. A màsodik fele kicsit gyengébb lett,7/10-et adok az évadra.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .